středa 25. června 2014

Král a princ Bajaja...


Venda "málem" králem... "Stejně jsem byl nejlepší maska"...:-)

...kdybyste to nepoznali... masky mne baví, když to baví děti, takže tentokrát to sedlo... a ani není poznat, že jeden v době karnevalu bral penicilin na angínu a druhý měl virozu a 39 horečku... (normálně jsem odpovědná matka, ale když Fanoušek měl to rozloučení s předškoláky a Venda se tak těšil...). Oba jsou již zdrávi. A rýmu mám teď já...

Původní stav, než mne napadl zlatý sprej...
Takhle to dopadlo :-)
Bajaja s hledím...
 

Stříbrné zdobení nacházíme po bytě ještě nyní...


Jdeme na pohádkový les...

 
 

Perníková chaloupka...
A Ježibaba, ale Fanda se nedal... a Venda sleduje z uctivého povzdálí... povšimněte si prosím pavouka na hlavě! :-)

Pařátek...


Pohoštění
Jedna společná písnička...


A rozloučení s předškoláky...





1 komentář: