pátek 4. dubna 2014

DEKA, DEKA, DEKA... TROJVEČEROVÁ

Mám ji. Dokončena ve 2 ráno, vyžehlena, odpoledne zabalím a večer předám. Pro mne radost z tvoření, obrovská, ruční prošití, lem dělaný obálkově (ne úplně dobrý, dělaný jen z hlavy, bez návodu, také v ruce), ruční výšivka...

Kdysy mi jeden šéf řekl, že jsem jako kečup Spak (tehdy byla taková reklama). NEJLEPŠÍ JSEM POD TLAKEM... Kdyby mi někdo řekl, že ušiju deku za tři večery...:-), dala bych jí i za dva :-) :-)



Tak mami, tohle je pro Tebe!Všechno nejlepší!



Teď jen malá ochutnávka, foceno dnes ráno po šesté. Vyfotím si ji venku, v přírodě, na slunku, po předání...



 



3 komentáře:

  1. Krásná.... Tvá maminka se má... :-). A moc hezká cedulka.

    OdpovědětVymazat
  2. A udělám jí ještě radost tím, že dnes vypadám jako její sestra :-). Cedulkou jsem se inspirovala i u Tebe :-)

    OdpovědětVymazat