pondělí 31. března 2014

Štastná kniha...

...vy jste ji ještě nečetli??? Tak to musíte napravit...




Tohle o ní píše autorka, Bára Šťastná:

Moje drobné experimenty se štěstím se tedy odehrávají na půdorysu mých obyčejných dnů. Zkusila jsem například:
  • vyházet staré oblečení
  • usmívat se v pondělí ráno
  • znovu si přečíst Ronju, dceru loupežníka
  • pít víno
  • namalovat si pusu červenou rtěnkou
  • zavařovat povidla
  • plakat v kině
  • pít víno (ano, je to tu dvakrát a není to překlep)
  • prožít čtrnáct dní bez peněz
  • ochutnat chobotnici
  • zmoknout
  • odškrtnout si splněný úkol ze seznamu
  • mluvit s neznámými lidmi
  • nenadávat na sněhovou kalamitu
  • věřit komplimentům
  • dívat se cizím lidem do rozsvícených oken
  • představovat si, že jsem Angelina Jolie
  • jít běhat, i když se mi nechce
  • jít na country koncert, i když country vůbec neposlouchám
  • uvařit kohouta na víně (a pít u toho víno)
A o tomhle všem je Šťastná kniha.
A další zjistíte i na Šťastný blog

A já říkám:
Je to nejenom luxusní čtení, které mi rozsvítilo víkend, ale krásná příručka, jak se rozsvítit i sám. Takže dneska v práci se mne lidé ptají, proč se směju :-), mám novou korálovou rtěnku (nikdy jsem ji nenosila), o víkendu jsme s dcerou vyházely 1/3 její skříně (protože by to stějně nenosila), vytiskla jsem si TO DO list, abych si mohla dělat seznam :-) a odškrtávat, brečím pravidelně i u TV (a nejenom nad skladbou programů), komplimentům srdnatě čelím (jak se divil kolega, co mi dnes pochválil účes, když jsem s úsměvem odpověděla, děkuji a bude hůř :-) ), sníh mi nevadí ani v Praze (taky aby mi letošní zimu vadil, naopak, mám ho v Praze moc ráda), tak už mi pomalu chybí jen to běhání(začínám každý den, ale skutek -utek, resp. právě že neutek...), Angelina (tu nemusím, raději třeba Audrey Tautou, asi i tou rtěnkou), Ronja (raději mám Děti z Bullerbinu), chobotnice a kohout (takové ZOO okénko, tak snad někdy...). Víno si dám večer, i dvakrát. A country, tak s tím jediným mám asi fakt problém :-). A taky by mne zajímalo, jak vypadají ty martensky na osmicentimetrovém podpadku???? :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat