středa 19. února 2014

Čas pro sebe, čas na home-made...


 ...jsem tento týden sama doma. Užívám si klidu, užívám si, že nic nemusím a užívám si, že mám dost času na vyzkoušení...
 
 


třeba domácí jogurt tudy za návodem k jogurtu... , je výborný (použila jsem plnotučné mléko v lahvi a Hollandia jogurt)... na obrázku je zabalený do práce, s ostružinovou marmeládou...




 

a včera jsem si udělala domácí gel na praní, který jsem ovoněla levandulovým olejíčkem... tudy na gel.... Tenhle mini vzorek nesu na návštěvu k ségře...



 a ještě tam nesu uháčkované odličovací tampony (tedy spíš na peeling, na odlíčení očí jsou trochu tuhé, neboť jsou háčkované u včerejšího hokeje, tak jsou extra utahované, při té poslední třetině...)

 

a nějaké jarní podložky pod hrníčky....
 

A mnoho dalšího na home-made.cézet

3 komentáře:

  1. No, nestačím koukat... tak mi pak řekneš, jestli to pere....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí to prát, je v tom mýdlo :-). Ale ta vůně, šlo by to i jako osvěžovač :-)). Knížka je na cestě, hlásím :-)

      Vymazat
    2. Dík :-). U nás kocour dnes není doma, takže totální anarchie - oběd těstoviny s rajčaty, večeře krupicová kaše a neuklízím..... a chci šít (teda až děti usnou). Užij si to dnes.

      Vymazat