čtvrtek 23. ledna 2014

Zástěrka

Šití zástěrek podle střihu a návodu od Bellet. Při první jsem byla hrozně nervní a vystresovaná, u druhé mne to bavilo, u třetí také a tahle čtvrtá... šití je pro mne jednodušší, prostě tuším, co přijde, jak se látka pohne, co bude... samozřejmě, že nejdéle pořád trvá vybírání látek, tentokrát mi s tím pomohla i Anička, je vidět, že z té holky nakonec jednou něco bude... minimálně oko na barvu a látky má (po mně :-) ), jupí... nakonec vyhrála modrá (zbytek závěsu ze sekáče - Modrý pavilon Praha 4, celý stál 40 Kč), vínové puntíky a bílá je z tchibo.cz a béžová Mojelatky.cz.

... tak proč mne tahle zástěrka tak nebaví?... zadání od mé tedy znělo: ušij mi prosím zástěrku pro kamarádku, třeba takovou domodra jako mám já... super, ne... jenže to pokračovalo... a já ti za to něco dám, třeba i DVĚ stovky... tiše jsem tedy špitla, že víc, než za materiál, bych si stejně nechtěla říct... a ono to ještě pokračovalo... víš, ona VŮBEC neumí péct ani vařit, tak jí to dáváme jako z legrace a na truc... takže šiju něco, co si na sebe asi nikdy nikdo nevezme, co nikdo evidentně neocení a při troše štěstí bude třeba někde viset... nebo půjde do šuplete, pěkně až na dno... tak než jsem to tady dopsala, teta si pro ni přijela. Dostala jsem stovky tři a dort... :-)




... a jak to máte vy?? Jak se mám vypořádat s tím, že mne něco fakt netěší dělat, mám raději odmítnout to šití???


Omluvte kvalitu fotek, zapomněla jsem tuto skvělou objednávku udělat, takže doděláno a foceno v noci, a jen na mobil...


































Tak snad abych si spravila chuť, přidávám sem fotky těch už dávno nebo nedávno darovaných, které snad radost nosí....







 Tahle hromada je vánoční šití, něco z toho sem asi ještě přidám, bylo to foceno narychlo, než jsem to začala pakovat... další zástěrka vlevo dole... lepší foto snad získám a doplním...


 Tohle je zástěrka pro Míšu (švagrová), která peče skvělé dorty... A líbí se mi, že se Míša ozvala, že by potřebovala ještě nějakou i přes břicho, tzn. asi tu parádu i zkusila...


a slibuju, že zlepším kvalitu fotek, takhle když to pak u toho zrcadla vidím, je to hnus, velebnosti...

Pěkný den,  
Marcela






2 komentáře:

  1. Proto na zakázku nešiju.... nemusím tak šít co mě nebaví:-))) Ale výjimkou jsou známí, no, ale ještě se mi nestalo, že by chtěli něco, co by mě nebavilo:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Nakonec to dopadlo dobře, paní byla nadšená :-). Radost velká i pro mne, když je to tak... :-)

    OdpovědětVymazat