pátek 24. ledna 2014

Lachtánkový...





... začalo to skoro před sedmi lety, když se nám narodil František. Koupila jsem mu modrou peřinku a polštářek, plátno s potiskem, uvnitř nějaká obyč výplň... časem se z toho stala naprosto nepostradatelná, zásadní, kultovní a všudesnámicestující "dečka s lachtánkem a polštářek". Když se narodil Venoušek, teda spíš když dostal trochu rozumu, chtěl tu stejnou... naštěstí jsem jí sehnala od někoho z druhé ruky na mimibazaru... a tak by to mohlo skončit... jenže, dečky i polštářky nás pomalu opouští... takže Vendovi jsem ušila vnitřní polštářek, Fanouškovi jsem tam dala slehlý IKEA polštářek, na půl složený... a najednou, na Fanouškově polštářku, postupem času a občasným praním (přeci jenom má rok a kousek náskok před Venouškovou soupravičkou) se vyrobila díra... bohužel pláténko v té době již bylo tak chatrné, že jakékoli opravy by byly marné... a tak jednoho dne se máma rozhodla, že to zvládne... nejdéle jsme vybírali látky, pak jsem vymýšlela, jak na to... pak to byla vlastně jenom chvilička šití... nový IKEA polštářek....a nakonec obrovská radost, obou - moje, že jsem to zvládla a Fanouškova, že má svůj polštářek s lachtánkem, nový... prý jsem hrozně šikovná, když umím udělat takové krásné věci :-).... a pak tiše prohodil, že tedy příště i tu peřinku, jenom velkou na celou postel.... a Venda by chtěl asi taky... a Aničky se radši ani neptám, ta už deku má :-)...


...na fotce je pro srovnání ten původní, teď ještě Venouškův...


Krásný pátek! Fanoušek má teplotu, tak nás asi čekají "postelové radovánky" :-).
Marcela

Žádné komentáře:

Okomentovat